onsdag 13 april 2016

En vecka och två dagar

Gårdagen gick ganska bra men det beror nog mest på att jag inte utmanade mig själv eller magen ska jag väl säga.
Jag drack enbart klar vätska (te och vitamin well) hela dagen. Sent på eftermiddagen gav jag mig på att äta soppan jag gjort men den kom upp ca en timme senare. Vägrade nedslås av detta och försökte mig på lite smoothie också som jag åt med tesked senare på kvällen och peppar, peppar, den fick jag behålla!

Var även på Vårdcentralen och lade om mitt förband och kom på senare att jag fått "fel" förband så nu kan jag inte duscha med det.
Ska till kirurgmottagningen på fredag så ja, kul att inte kunna duscha på flera dagar.
Det var den enda trippen igår och jag lyssnade på min kropp och sov en extra stund på både förmiddag och eftermiddag.
Jag skulle ju vila och det har jag gjort.
Natten har varit bra också. Inte kräkts.
Jag skickade ett sms till Torsten igår om att jag kräktes men han är inte i Göteborg idag och i morgon så jag får tåla mig. Han tyckte att jag skulle ringa mottagningen om jag får problem.
Jag ska bara ta det lugnt.

Idag ska det gråa håret bort! Tur att min dotter är här och kan både rodda mig och hela huset!