lördag 16 april 2016

Jobbig natt

Det kändes hoppfullt igår när jag hade fått en matplan men av någon anledning fungerade det inte alls bra i natt. Det gjorde riktigt, riktigt ont i tarmarna, så ont att jag hade svårt att röra mig och det slutade med att jag fick gå upp och kräkas några gånger i natt. Vid fyratiden kokade jag lite silverte som jag sippade på och då lugnade kräkningarna ner sig men jag kräktes när jag gick upp nu vid halv åtta.
Jag är helt slut.
Jag är uttorkad.
Nu sippar jag silverte.

Resten av dagen gick så här:

Tvingade i mig ca 2 dl buljong, totalt. En deciliter på dagen och en på eftermiddagen. Det smakade INTE gott ...i början.
Varvat med silverte och ett glas "jordgubbsjuice" - jordgubbar mixade med vatten och silad.

Från att ha varit otroligt orkeslös så är jag lite mindre orkeslös. Vi får se hur natten och morgondagen blir.

Jag har "glömt" mosa b-vitaminer och dricka dem...gör det nu.

Har ONT i magen och jag märker att det är luft i tarmarna. Det är lite svullet och ömt.