fredag 17 juni 2016

Såret har läkt!

Det där rackarns såret som tagit så lång tid att läka är äntligen, äntligen läkt! Jag är så glad!
Det tog ju "bara" 2,5 månad. Hade jag inte fått den där himlans inflammationen när det var värmebölja första omgången så hade det nog varit läkt för en månad sedan men nu är det läkt!
Känns nästan lite konstigt att inte behöva gå till Vårdcentralen igen. Har faktiskt lärt känna sköterskorna väldigt bra vid det här laget. Har ju fått gå dit i princip varannan dag under denna tid.

Jag har ont av och till i magen på samma ställe som jag haft ont sedan jag opererade mig och på tisdag ska jag till Sahlgrenska för återbesök. Vi får se vad Torsten säger om det hela.

Ska berätta och visa honom det "fina" ärret jag fick istället för det fula. *lite ironisk*
Det ÄR finare än det fula jag hade innan men fint är det inte.

Bjuder på en fin bild från kvällens promenad med min dotter och barnbarn som numera kan gå!