lördag 22 oktober 2016

Life is a bitch...

..and the one you can´t slap!
Nu har jag provat:
- Mejerifritt
- Fasta 16 timmar - med fettkaffe.
- Jobbar, rör mig, går, tränar lite styrka.
- Äter max två mål mat om dagen och då har det bara varit ätt eller protein och surkål med majonnäs.

...och gått upp ytterligare ett kilo.

I fredags fick jag höra för första gången på flera år att jag var tjock.
Jag tittade på mig själv i spegeln och höll med.

Nu skiter jag i det här. Jag tröstar mig med egenlagad pizza (lchf-style) och ganska mörk choklad.

Det spelar fan ingen roll vad jag gör. Min kropp gör ändå allt annat än lyssnar på mig.

Jag kan inte ha mina kläder snart. *panikslagen och gråter*


Hur vanligt är det inte att gå upp fort som f-n när man har bantat med kalorireduktion?
JÄTTEVANLIGT!
Hur vanligt är det inte att gå upp fort som f-n när man har svultit i 21 år?
JÄTTEVANLIGT!
Jag protesterar och vill inte men jag har inget som helst val.

Nej, jag ångrar inte min återställning. Jag hatar att gå upp i vikt däremot.