fredag 9 december 2011

Årets finaste julhälsning!

I onsdags var det rena hybrisen i mitt moders hjärta: Min dotter skulle vara med på teve! Hon och en kollega på Sandå blev tillfrågade i våras om att delta i Arga Snickaren, som målare för en inspelning utanför Göteborg, och de tackade ja. Jag fick ju höra hur roligt hon hade hela den veckan och hur tråkigt det var att säga hej då till teve-gänget. Glädjen blev total när de åter hörde av sig för att göra två nya avsnitt här i Göteborg så förra veckan och den här har hon jobbat för programmet igen med stor glädje!
I onsdags visades det program som hon var med i och där satt jag bänkad i soffan med Adam och skrek:
- DÄR ÄR HON! DÄR ÄR HON IGEN!
Sedan första gången jag såg detta program blev jag lite förälskad i en av snickarna, inte Anders, utan Mange. En  mörk snygging som får mig att sucka tungt varje gång han visar sig i rutan.
Jag skojade med min dotter och sa att hon MÅSTE fria å mina vägnar till denna vackra man och idag hände en jätterolig sak!
Jag fick den här hälsningen:

Inte alla som får så fina julhälsningar från så fina män! 

Här är hela gänget från veckan då de jobbade utanför Göteborg, i våras, som sändes i onsdags. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar