fredag 16 januari 2015

Inre kaos

Jag mår inte bättre men bra ibland och riktigt dålig ibland.  Jag har jobbat hela veckan och har haft mest känningar på kvällarna vilket i sin tur har gett jobbiga nätter och mornar. Det känns som det sprider sig och får ont på större yta inombords. Ibland hugger det till knivskarpt. Drabbas av illamående och jobbig magknip i samband med att jag måste skita. Sitter dubbelvikt på toa och funderar på om jag måste kräkas samtidigt.  Har listat om mig till en vårdcentral i centrum men fick ingen tid förrän den 23 februari...Jag blir mer och mer övertygad om att försöka få en revers för om jag mår så här efter 20 år så är jag säker på att min kropp kommer kollapsa totalt inom de närmaste åren.  Jag vill ha tillbaka min magsäck!  😣



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar