måndag 9 april 2012

Dotterns skov har gett sig

Äntligen har hon slutat kräkas! Var hos min dotter både påskafton och påskdagen. På påskafton låg hon mest i sängen och jag matade henne med Silicea uppblandat med kamomillte, som jag köpte på Hälsokosten innan jag åkte till henne.
Låg bredvid henne i sängen och gav henne Reiki så gott det gick med en hand på magen och en hand på huvudet. Hon klarade inte riktigt av att ligga på rygg utan ville ligga på sidan. Men om inte annat lyckades jag få hennes andning lugn för hon andades jättetungt när jag kom.
Kräkningarna gav sig sakta men säkert och på påskdagen när jag ringde så var hon uppe på benen och illamåendet hade gett sig. Frågade om hon ville att jag skulle komma ändå och det ville hon.
När jag kom så hade hon precis duschat och färgen hade kommit tillbaka i ansiket. Det var så SKÖNT att se henne piggare igen. Hade även köpt svartvinbärsdricka för att hon skulle få i sig lite extra kalium, något man förlorar mycket av när man kräks mycket. Hällde i lite Silicea i det med och gjorde äggmjölk med jordgubbar. Hon drack ett glas av det men hon gillade det inte. Vi städade och sedan kokade jag blomkålssoppa till henne och det slukade hon. Åkte hem vid sjutiden och kände hur otroligt trött jag kände mig, när oron släppte. Men ack, så skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar