onsdag 4 april 2012

We Make History!

Oliver är en av sångarna i bandet We Make History och ikväll hade de en liten spelning på Lärjeåns café och trädgårdar, här i Angered centrum. Klart mamma ska komma och lyssna och som vanligt hänger kameran med. De spelade fem låtar och jag kan bara säga, helt opartiskt, de är förbannat bra!
Är inte bara stolt mamma, utan känner att jag gillar att headbanga och får tänka på att jag nästan är 50 år gammal och får helt enkelt behärska mig lite!

Var ju tvungen att fota lite blommor också utanför! 


 Det stod några flaskor och blänkte så fint i kvällsolen också. 


Det finns en fin hemsida för Lärjeåns café och trädgårdar  där jag hittade följande bilder i bildspelet från i onsdags. Lite kul att bli kallad för "pressen" ihop med självaste herr Greider. :-D

Mamma på knä framför sin son! (Fotar)

Kniper ihop hela ansiktet när jag fotar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar