söndag 15 april 2012

Tappat sugen...

Luften har gått ur mig på något vis..just nu känns livet på "vänt" igen. Samma känsla som kommit och gått det sista året. Fick varsel om varsel innan påsk, väntade i flera veckor på att få veta om jag blivit varslad. Blev varslad och lovad en annan tjänst som jag väntade på i flera månader för att sedan inse att jag inte fick den. Bli arbetslös och det är ju en slags väntan också. Att sedan få jobb och få vänta i över två månader att få börja är också förbannat frustrerande. Först skulle jag få börja i mars och sedan sköts det på "vänt" och nu är löftet att börja någon gång i maj men inget datum är bestämt.
Det här drar ner min energinivå till botten - jag behöver fasta tider, människor och sysselsättning för att få energi.
Just nu har jag ingen energikälla att hämta från.
Det märks på det mesta, allt från att komma upp ur sängen till att sticka iväg på något utanför huset.
NU VILL JAG INTE VÄNTA MER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar