måndag 19 augusti 2013

Oj, vad hände?

Vaknar tjugo över fem på morgonen och känner att nä, jag bara måste på toa! SWOSCH!
Går och lägger mig igen och fick gå igen några minuter senare...man undrar ju hur mycket skit finns det i ens tarmar egentligen? Med tanke på att jag inte hade ätit sedan söndag kväll och fastat hela måndagen, så när som på grädden i kaffet. Så nu sitter jag här, klockan sex på morgonen och bloggar. Började jobba igen efter semestern igår, så om två timmar börjar jag. Ha ha!
Utrensningseffekten berodde nog mer på att jag tog Magnesium igår än på själva fastan. Jag tål verkligen inte magnesiumpulvret som jag köpte. Har provat ett annat än det pulver jag köpte för att jag klagade just på att jag blir så dålig i magen och fick tipset att äta Solgars Chelated Magnesium vilket jag tål och mår bra av men det var ju slut nu och kände att det började "dra" i min ena lårmuskel kvällen innan. Den krampen är inte kul så jag vill undvika den om det är möjligt men när lönen kommer får jag köpa Solgars igen.
Det mystiska är att jag inte alls är hungrig nu men börjar dagen med en rejäl kopp fett-äggskaffe! Den som förstår vad jag har i den tror nog jag är fullständigt galen = ägg, kokosolja, smör, gurkmeja, msm och svartpeppar!
Det kan ni ju få lura på varför jag dricker! :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar