torsdag 22 augusti 2013

Torsdag: Fastedag två är inledd

Ställde mig på vågen i morse - med kläderna på och tappat två kilo fast jag inte ens fastat mer en ett dygn. Idag kör vi på fastedag nummer två. Det har varit lite jobbigt för just idag var jag ute med min grupp på utflykt och det grillades mängder med kött, kyckling och serverades sallad, kakor och bröd...det var lite tjat om att jag skulle smaka eller bara ta EN men jag stod på mig fast magen kurrade otroligt mycket. Det är lätt att tänka att det inte gör något, jag kan ta den där biten kött eller kyckling och fortsätta i morgon med fastan men näääe, har jag gett mig FAN på att jag SKA ta de sista kilona nu så SKA jag det!
Jag dör ju inte av hunger även om jag är hungrig! Knasigt men så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar