onsdag 3 juli 2013

Snart kommer dagen...

...då begravningen ska ske av vår pappa. Fredag klockan ett är det dags för begravningscermonin. Han ska kremeras så det lär dröja ett tag till innan han är i jorden, så att säga.
Syskonen är på väg ner till Göteborg - de kommer i morgon. Det är "roligt" att få träffa sina syskon men orsaken är inte rolig.
Sorgen kommer i små portioner som nästan ångest och nej, jag har ingen aning om vad jag har att vänta mig av vare sig mig själv eller alla andra som kommer. Jag vet inte ens vilka som kommer.
Jobbar en vecka till efter detta sedan är det semester och jag känner att det kommer behövas!
Då kanske jag orkar ta tag i den här bloggen igen.
Kram på er alla som ändå läser!

1 kommentar:

  1. Håller med, att träffas pga en begravning är aldrig kul. Jag hoppas att begravningen blir till ett fint minne för dig! Ta hand om dig!

    Kram C <3

    SvaraRadera