torsdag 1 mars 2012

Arbetsintervju!

Idag var jag kallad på, faktiskt min första, arbetsintervju, sedan jag blev uppsagd. Jag var supertaggad och hade allt i ordning, både mig själv och mina papper. Blev intervjuad av två trevliga herrar och det kändes som att samtalet gick bra och att vi fick bra kontakt. Beskrivningen av jobbet som sådant fick mig att bara känna ett stort leende jaaaa inom mig.
Det här jobbet vill jag bara ha!
Nu får jag hålla mig lugn och vänta tills senast den 12 mars innan jag vet om jag fått jobbet.
Önskar att jag visste, redan nu för att vänta på något som faktiskt skulle göra en sådan positiv förändring i mitt liv just nu, kan nästan vara olidligt. Men ja..den som väntar på något gott...
Håll tummarna!
Be till högre makter!
Vad som helst!
Jag bara måste få det här jobbet!
Jag förankrade mina önskningar med att gå och köpa mig en fin kaffemugg som det står Maria på. Den ska jag ha med mig till mitt nya jobb!

1 kommentar: