söndag 19 februari 2012

Motade bort latmasken!

Ställde mig i duschen, satte på mig yogakläderna, stoppade ner kameran och åkte iväg till Yogan och det gjorde jag rätt i!
Det är ju så fullständigt, helt uuuuuunderbaaaart! Kroppen protesterar i början och plötsligt gör det inte ont längre att sitta på knäna eller böja sig eller som Josef berättade idag - det går tom att böja järn när det är tillräckligt varmt!
Efter passet gick jag från Järntorget mot hamnen och ställde mig och njöt av den dramatiska himlen i solnedgången med kameran. Total tillfredställelse!
Foto: Maria Jallow
Foto: Maria Jallow

3 kommentarer:

  1. Oooh...den sista bilden var väldigt dramatisk och snygg! Som amatörfotograf blir jag lite avis på den fina bilden! :-) Den skulle lätt platsa som en uppförstorad tavla på väggen!
    Har du en systemkamera eller kompakt om man får fråga?
    MVH/JJ Lorean

    SvaraRadera
  2. Tack för din uppskattning av bilden! Vill du ha en av mina bilder så finns det många som du kan köpa av mig: http://www.swedienne.fotosidan.se/

    SvaraRadera
  3. Låter helt perfekt :) Jag är själv väldigt sugen på att prova på yoga men det har inte blivit av än.
    Önskar dig en fin kväll

    SvaraRadera