onsdag 12 september 2012

Fettdieten!

Ni som brukar klicka in på bloggen ser nog att jag ändrat lite med att göra en ny "Banner" som det så fint heter.
Jag är en van redigerare när det gäller mina egna foton och resten har jag lärt mig utifrån mina behov av att göra något, som t ex dona och ordna på bloggen. Det är INTE lätt! Mycket tålamod och tid behövs och jag har inte alltid det där tålamodet.
Idag fick jag en inbjudan att få bli medlem på www.fettdieten.se, som är en betalsida för LCHF och träning, så därför gör jag gärna lite reklam för denna sida på min sida.. ha ha!
Jag har aldrig varit medlem på någon sådan sida så det ska bli spännande att både få kontakt med andra inom området och få lära sig nya saker. Jag är långt ifrån fullärd, så det ska bli spännande!
Känner mig samtidigt väldigt hedrad av att läsa på sidan att min blogg är bra!
Tack, Gustaf!

1 kommentar:

  1. Tack själv och kul att höra. Gillade ditt senaste inlägg om vete extra mycket! :-)

    SvaraRadera