tisdag 4 september 2012

Min gamla vinterjacka

Förra vintern frös jag jättemycket, då min vinterjacka blivit alldeles för stor. Häromdagen hittade jag äntligen en jacka som passade så idag frågade jag mina söner om det var någon av dem som kunde ha den. Adam är 186 cm lång och ansåg att den var för "liten" och Oliver är mycket mindre, 176 cm lång och inte ett uns fett på kroppen. (Bara muskler) Han satte på sig jackan och drog ut den så den såg ut som ett hus...och jag sa nää, så där kan man ju inte göra och drog den av honom och satte på mig den och försökte visa att där inne var jag...runt om! Då får Oliver en snilleblixt och ställer sig framför mig, stoppar i sina armar i jackan och vi får plast båda två och sedan lyckas han även dra upp dragkedjan! Vi hojtar skrattande på Adam att han ska komma ut och ta kort på oss och ja...jag hade absolut ingen som helst makt över vad Oliver gjorde och jag skrattade så jag kiknade!
Här ser ni vad som hände:

Det ser ut som Oliver har skaffat sig Hockeyfrilla! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar