fredag 21 september 2012

Frunch = frukost/lunch

Det är många som tycker att det är svårt att hitta bra alternativ till frukost, vilket jag inte tycker. Har jag kunnat äta två mackor till frukost i halva mitt liv så kan jag äta två stekta ägg i resten av mitt återstående.
Ibland väntar jag lite för länge med att äta frukost och vet jag att jag ska göra något som gör att jag faktiskt behöver äta lite mer så kan det se ut så här:


På min tallrik har jag:
2 smörstekta ägg
ca 2 stora matskedar Keso
1 liten burk Makrill i tomatsås
1 msk majonäs på toppen



2 kommentarer:

  1. Håller med, frukost behöver absolut inte vara krångligt, även om man inte vill knapra flingor eller bröd. :)
    Ser jättegott ut det här!

    Ha en härlig lördag!
    / Sonja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur Sonja! Jag orkar inte krångla på morgonen alls! Snabbt, lätt och mättande ska det vara! Önskar dig det samma!

      Radera