onsdag 12 september 2012

Garderobsrensning!

Det var några i min stödgrupp på Facebook som efterlyste kläder i stora storlekar och jag skrev lite på skämt att jag har en hög med kläder här hemma...och det var någon som ville kolla på dem.
Nu har jag fotat dem och inser samtidigt att jag nog har en väldigt "egen" smak så jag räknar inte med att någon vill ha dem. STORA är de i alla fall men alla kroppar är unika. Min kropp är ganska liten egentligen och har smala axlar men tjocka armar, stuss och lår, därför är de flesta kläder jag köper anpassade till min kroppsform som är mer timlglasformad än äppelformad så att säga. Lägger info om varje plagg under varje bild.
Är du intresserad? Skicka mig ett mail på mj.swedienne@gmail.com
Jag har mer kläder, t ex linnen och tröjor men jag kan inte göra mig av med dem förrän jag köpt nya.

Tunika stl 48/50. Aldrig använd. Tunnt tyg med
linne på insidan. 50 kr

Kjol med spetsar och innerkjol(kort) stl 56/3XXL
Lite använd och lite fransig i nederkanten. 100 kr

Stl Large Lite använd 100 kr

Storlek XL (något större än kjolen ovan) Använd
Skrynklig då den legat i en påse 100 kr

Lång och vid kjol. Resåren behöver bytas.
Stl 50/52 Använd/ 100 kr

Vinterjacka i Ull och pälskanter (fuskpäls). Använd 2-5 ggr
Stl 54
400 kr 

Sommarjacka i armémodell. Knappar saknas/använd
Stl 54
100 kr 

Fuskpäls i vid modell.
Stl 40 men stor som en 46:a
200 kr

Tunika/klänning. Helt ny.
stl 2XL
150 kr

Samma modell som de två ovanstående bruna
kjolarna.
Stl L men stor i midjan och vidden
100 kr 

Indisk kjol i rosa nyanser
stl XL
Aldrig använd
100 kr

Tunika i mjukt material
Stl 52/54
Lite använd
100 kr

Kofta glesstickat, lite stickigt material
Stl Large men stooor
50 kr

Kofta i bomull, mycket använd
stl 40/42 men stor modell
50 kr

Klänning/Tunika - nyköpt
Stl Large
Stor upptill med djup urringning
som blev lagom på min kropp
men inte över axlarna och bröstet
200 kr
(Köpt på Joy)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar