onsdag 12 oktober 2011

Brevbärare är ett hårt jobb!


fredag, 16 september 2011 vid 21:11

Idag har jag varit på benen sedan jag vaknade och jag har nog mest gått, gått och gått. Finns tydligen inget LAGOM i mig - det är antingen slöa hela dagen eller inte slöa alls.
Började dagen med att gå till Apoteket och hämta min medicin. Nästan 2 veckor utan Egazil fick mig att inse hur beroende jag är av dem. Det vibrerade inombords väldigt otäckt de sista dagarn. Tryckte i mig två stört...sedan gick jag upp till AF och var taggad upp till tänderna på tjafs men näääe, det blev nästan tvärtom - killen som stod vid Info-disken var ju så söt, charmig och serviceinriktad. Han verifireade dessutom mina meriter så nu är det gjort också.
Sedan tillbaka till centrum och handla ett batteri för 25 kr - till digitalvågen. (Som fortfarande inte funkar iallafall.) En sväng in på Netto blev det också. Kan ju inte missa Veckans erbjudanden! :-D
När jag kom hem läste jag lite post och intog frukost. (Brie, gräddost och kaffe med grädde)

Sedan var det bara en sak som gällde: REKLAMBLADSUTDELNING!

Gunnaredsterassen - check
Titterdamshöjden - check
Rappedalen - check
Trädgårdsgärdet - check
Spårvagnshållplatsstolparna - check
Busshållplatsstolparna - check
Halva Angereds centrums bostadsområdes tvättstugor och soprum - check
Sedan tog tejpen slut.

Tidsåtgång - sex timmar

Ja, jag är jävligt mör nu. Mest i fötterna. Hoppas jag kan gå i morgon för jag tänkte mig Idtjärn och Mölnesjöområdet/Rannebergen och kanske Storås.
Det är ju fint väder!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar