onsdag 12 oktober 2011

Inställt möte


söndag, 2 oktober 2011 vid 17:56

Jag skulle ha varit hos Trygghetsrådet i fredags men fick ett meddelande att min coach var sjuk så det bidde inget.
Sitter och nätverkar som en tok på Facebook och nej, jag är inte ensam om att starta företag inom lchf-branschen och jag tänker varenda gång att jag får panik! Tänk om ingen kommer bli mina kunder för att det redan finns flera andra? Men samtidigt så andas jag lite och tänker: Det är lugnt. Vi behövs, inte bara jag eller alla andra - VI behövs!

Läser man att tom Rössner tycker att vi ska införa en punktskatt på socker så är vi kanske på rätt väg. Det svåra och utmaningen är ju att faktiskt få människor att inse hälsovinsterna med lchf:

Skatt på läsk och godis behövs för barnens skull

Igår var jag och J-anta ute och röjde på stan och jag fick inte bara kommentarer från folk som inte sett mig på ett tag om hur mycket jag har gått ner i vikt. Vi hamnade i MASSOR med diskussioner omkring just ämnet lchf och jag delade ut en hög med visitkort också! Marknadsför mig även när jag är ute och festar med andra ord!
:)

Kan ju bara säga en sak om att gå ner i vikt och må så där äckligt bra som jag gör nu...det är SKÖNT att få uppmärksamhet för att man är snygg, inte för att man bara är stor och tjock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar