onsdag 12 oktober 2011

HÖVVE!


6 dagar sen klockan 17:29

Stod vid spisen med datorn hela förmiddagen och mailade, ringde, drack kaffe och rökte som en tok med huvudvärk...som inte ens gav sig!
In till stan och träffa TRR-coachen som gjort en budget över mina grupper och vi kom fram till att jag måste utöka min verksamhet för att kunna leva på det och vi båda kom överens om att det här kommer ta tid - jag ska nog inrikta mig på mellan ett och två år innan jag är "självförsörjande". Börjar starta-eget-kurs i början av november och ska gå vid tre heldagar.
Det innebär samtidigt att jag faktiskt kan jobba och just nu verkar det som jag både har kvällsjobb och dagjobb - ha ha - från inget till lite för mycket!
Det blir nog bra!

Jävla huvudvärk som sänker mig totalt! Orkar inte ens laga mat idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar