onsdag 12 oktober 2011

5 kg på 3 dygn


onsdag, 14 september 2011 vid 14:06

I måndags bestämde jag mig för att "städa" bort alla onödiga kolhydrater som jag ändå lurat i mig utan, fast jag ändå visste att det inte är bra. Men ja, så länge jag gick ner i vikt så var det ju ändå ett tecken på att det funkade att göra så...till en viss gräns tydligen eftersom jag stått still hela sommaren.

Ställde mig på vågen i morse:

- 5 kg mindre
- Idag är det onsdag...alltså på mindre än tre dygn har jag gått ner 5 kg.

Kan jag lyckas med mitt mål innan den 15 september att väga under 100 kg?

Jag tror det!

:)

Igår kände jag faktiskt sug efter socker!
Vi åt en rejäl middag och jag var ändå småsugen efteråt, så jag tuggade i mig lite friterade Fläsksvålar (jag har alltid gillat dom) men jag kan inte äta så stora mängder för det blir stopp i magen pga min Gastric-by-pass-operation.
Några timmar senare kände jag att jag ville ha mer av något så jag åt två bitar Brieost och en stor mugg te med grädde och PYTTELITE Stevia i. (Det är FRUKTANSVÄRT äckligt med Stevia om man tar för mycket.)

Idag känner jag inget sug...än så länge...men det var hanterbart!

Fan, jag är så bra!
:)

Har även satt datum för min första grupp - den 28 september klockan 18.00 .- 19.30

Jag skiter i om det bara är M.G som kommer - vi börjar då!

Ska köra reklamkampanjer fram till den dagen så får vi se vad som händer!

HERE WE GO!!!

:) www.livsviktigt.n.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar