onsdag 12 oktober 2011

LCHF - det enda rätta!

Som jag redan nämnt så läser jag väldigt mycket om LCHF på nätet och www.kostdoktorn.se är nog den jag läser mest av.
Hittade det här på hans blogg och det är sådana här inlägg som gör en glad ända in i själen!

http://www.cederroth.se/crosslink.asp?page=artlist&gen=artlist&id=55

Igår hade jag mitt första informationsmöte för mitt framtida Företag: Livsviktigt.n.nu - det kom åtta stycken tappra personer och majoriteten känner mig redan. Jag hade bjudit in några till av mina närmaste grannar men jag får ju skylla mig själv när jag skriver FEL datum! Det var ju ödesdagen "nine-elven" igår och vad skrev jag för datum då? Jo den 9/11! Duh! Så jag får väl ha ett infomöte då också! Ha ha!

En av mina intressenter har nog inte riktigt förstått var gränsen mellan kund och vän går. Hon har bott i området i många år men hade ändå problem med att hitta adressen och även vilken tid det var, fast det står klart och tydligt, både på hemsidan, på facebook och på det evenemang jag skapade på FB. Idag såg jag att jag hade fått ett sms från samma person där hon frågade om det var okej att äta morötter och bönor...???

Eh, hur svårt är det att googla på det först och främst?
Varför ska jag svara då jag försöker starta ett företag där jag ska lära ut just det här?
Eller ska jag inrätta en gratisrådgivningsbyrå och ansöka om socialbidrag så jag överlever själv?
Nej, jag har inte svarat på hennes sms...

Mvh ELAK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar