onsdag 12 oktober 2011

Nu är det blogger som gäller!

Alla föregående inlägg som ligger här nedan är från min förra blogg på Netlog som jag absolut inte tycker om för det är lite för många singelmän med iq Fiskpinne som kommenterar och vill bli "kompis" med mig. Jag är inte särskilt intresserad av det. Jag vill  förmedla mitt liv, som nyföretagare, lchf:are och mamma. Det räcker för mig!

Läser att det sista inlägget handlade om hur jag blev avanmäld  och hur gick det då?
Jo, jag var där på fredagen och träffade självaste chefen för Arbetsförmedlingen i Angered. En väldigt trevlig kvinna som inte riktigt kunde låta bli att tugga på naglarna och pilla sig i näsan medan vi pratade.. ha ha!
Hon lovade att ordna upp alla missar som begåtts och om jag hade något på hjärtat så var jag välkommen att höra av mig, direkt till henne! *ler*

Fick tips om att ett av Sveriges största Studieförbund sökte lärare så jag skickade in min CV och på måndagen var jag på intervju och fick jobbet!

Så from den 24 oktober jobbar jag två kvällar i veckan som lärare i Svenska 2 - det blir jättebra för jag behöver ut och träffa lite folk också, inte bara min lilla lchf-grupp på fyra personer, en gång i veckan! :-)

Har även lyckats sälja min lilla sommarbil så den är räddad från skroten!

Häpp! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar