onsdag 12 oktober 2011

Bokmässa!


fredag, 23 september 2011 vid 20:48

Idag har jag varit "mingelfotograf" för jag fotade nog mest kändisar, sådana där som jag känner igen iallafall! :)
Jag var där av två orsaker: Johanne Hildebrandt och Nina Hagen. Den ena träffade jag och fick prata lite med eftersom vi är FB-kompisar och hon har av någon anledning lagt märke till mig bland alla 3000 vänner, hon har. Nina Hagen kostade 500 kr för att få se och det har jag inte råd med. Just nu ligger saldot under hyreskostnaden så jag ber till högre makter att det ramlar in lite mer pengar nästa vecka från a-kassan så hyran är betald åtminstone. (Vilket jag tror)
Ramlade ju över lite alla möjliga kändisar utan att ens veta att de var där så det blev några glada överraskningar faktiskt:






Fick min bok Krigare, som Johanne har skrivit, signerad med en personlig hälsning till mig! :)

Missade nog 75% av hela mässan men det är nästan övermänskligt stort så skulle man se allt så hade man nog faktiskt fått skaffa sig ett 4-dagarspass som vissa hade.
Biljetten fick jag av en av mina nätvänners dotter, annars hade jag inte kunnat gå!
Är jättenöjd med dagen!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar