onsdag 12 oktober 2011

Hur kan man få betalt för vissa saker?

Natalia Kazmierska?  [dohh]
Hur fan har hon lyckats ens få ett enda ord publicerat i pressen är för mig en total gåta! Hon har ju inte bara en gång sagt och skrivit saker som är direkt kränkande, osant och fullständigt åt fanders...nu har hon lyckats igen:
Natalia Kazmierskas inlägg

En liten kolumn med direkta lögner:
1. Annicka Dalhkvist har inte dåliga blodvärden
2. LCHF:are - Köttknarkare
3. LCHF är enbart för rika
Eh?
Vad jag vet har Dahlkvist alldeles utmärkta blodvärden som hon stolt visar upp på sin egen blogg. Vet inte vad köttknarkare är för något men jag antar att man blir hög av att äta kött...var i finns kicken? Jag har aldrig märkt någon kick av att äta kött. Däremot har jag varit sockerknarkare i hela mitt liv och jävlar vilka kickar! Testade för några månader sedan att äta en halv Marabou Mjölkchoklad-kaka och sockerruset jag fick var äckligt att jag trodde jag skulle dö - hela jag skakade, darrade och susade. Jag kunde inte stå eller göra något. Jag satt i soffan i två timmar innan kicken gick över. För många herrans år sedan testade jag att vara vegetarian i ett drygt år. Den dagen jag stoppade i mig en köttbit efter den perioden kände jag....ingenting. Så var finns kicken???
Enbart för rika?
Jag har ALDRIG varit rik och dessutom har jag levt på existensminimum i snart 3 år. Inte en krona över till något extra, inte ens "bättre" kött utan här får man äta det som det finns pengar till. Jag KAN INTE äta mer kött, då jag är Gastric By Pass opererad, dessutom. Jag tycker kött är fortfarande lite halväckligt så då jag äter kött är det mest i form av köttfärs, korv, köttgrytor och grillat med mycket kryddor, såser och grönsaker.
Men något måste jag ju äta mer av eftersom jag skippar kolhydratern?
Ja, grädde!
Jag hade aldrig grädde i kaffet förut, utan bara röd mjölk. Men jag älskade att göra gräddsåser även förut, men då med vetemjölsredningar. Nu finns det inget vetemjöl i mina redningar.
Av någon konstig anledning har jag mer pengar att röra mig med nu än förra året då jag åt det mesta av allt...men då handlade jag en massa saker i sockerform. En bigpack Havrekakor kostar dryga 30 kronor - om dagen. Lägg till allt bröd, godis och annan skit som jag åt - ständigt hungrig och sugen. Idag måste jag nästan påminna mig om att äta.
Jag har blvit LITE rikare på att ta bort kolhydraterna.
Natalia är ingen köttknarkare - hon är en mediehxxx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar